• para592

Oppstart av super-innebandy!

Oppdatert: for 1 døgn siden

Velkommen til super-innebandy, nå starter vi opp! Super-innebandy er tilrettelagt innebandy, og hos oss i HIL ønsker vi deg som er 16 år eller eldre velkommen til å prøve sammen med oss. Vi skal trene på mandager kl. 19:30-20:30 i gymsalen på Storhamar skole. Her er det HC parkeringer og tilrettelagt gymsal. Vi arrangerer nå i starten åpne treninger for deg som vil prøve.

Åpne treninger GRATIS

Oppstart 14.okt! (mandag etter høstferien)

Påfølgende treninger: 21.okt, 28.okt.

Hva er super-innebandy?

Super-innebandy er lavterskel og krever ingen fysiske tekniske eller taktiske ferdigheter for at spillet skal fungere og for at spillerne opplever mestring. HIL stiller med utstyr. Du kommer som du er, ferdig skiftet og med vannflaske. Støttekontakter og andre støttespillere er velkomne til å bli med deg.

Trenere

Maren Lindberg (Hovedtrener)

Tonje Traud (mammaperm) Marte Georgstad (Trener for Tonje)

Pris og medlemsskap

HIL ønsker å introdusere tilbudet, og se om det er interesse. Dersom du ønsker å bli med, vil du betale en årlig medlemsavgift på 277kr. De første tre treningene er GRATIS!

Fritidsklubb med andre parautøvere

Den første mandagen i hver mnd. arrangeres det fritidsklubb for alle parautøvere i HIL på klubbhuset ved Ankerskogen 17:30-18:30, hvor du er hjertelig velkommen. Dette er en gratis sosial møteplass for ungdom og unge voksne. Vi oppfordrer til å delta her i tillegg til trening for de som har anledning.

Visste du at?

Norge deltok for første gang i 2017 med et innebandylag i Special Olympics World Winter Games, og tok gull Siden deltakelsen har det blitt rekruttert nærmere 300 spillere, og super-lag har fått en naturlig plass på «ordinære» innebandyturneringer, med en egen klasse. Les mer om satsningen på www.bandyforbundet.no

For spørsmål kontakt oss på para@hamaridrettslag.no eller via telefon med Camilla (HIL sin pararessurs) på 45880518.

10 visninger0 kommentarer

Siste innlegg